Death Note || - The Last Name

Pernah dengar tentang movie ni?Karya asalnya ialah dari sebuah manga(komik) dari jepun.Kemudian di serap ke dalam dunia animasi(anime) dan kemudiannya filem.Poster diatas ialah sambungan dari movie yang pertama.

Mengisahkan sebuah nota dari dunia "tuhan kematian" dan di jumpai oleh seorang genius bernama Yagami Light.Mengisahkan cerita yang mempunyai hakikat ini;
if a human's name is written within it, that person shall die
Aku dah baca komik dan skrg aku sedang ikuti perkembangan cerita animasinya...Kalau dalam komik,endingnya agak pelik dan secara jujur aku tak puas hati dengan cara ending camtu.Tapi dalam movie,endingnya cukup mantap dan boleh dikatakan perfect...Kpda sesape yang nak dapatkan manga death note,plss inform aku...lepas ni aku akan update lg...

click here to view this movie's preview!

the 1st movie..

1 comments:

Unknown said...

yup.. jalan ceritanya pun superb.. rasa nak tengok lagi.. haha...